Sesiunea pentru DIGITALIZAREA I.M.M.-urilor se apropie usor usor de inchidere si finalizarea depunerilor ….30 iunie se apropie…30 iunie fiind ultima zi cand se vor depune proiectele pe digitalizare, asadar rugam doritorii care au ramas pe ultima suta de metri , dar si cei care au aflat acum de program sa se grabeasca in a ne contacta pentru ca timpul este limitat si la noi .
Alocaţie Financiară Nerambursabilă: maxim 90% între 20.000 – 100.000 EURO.
Valoarea maximă a ajutorului de minimis este cuprinsă între:
– 20.000 și 30.000 euro pentru microîntreprindere;
– 20.000 și 50.000 euro pentru întreprindere mică;
– 20.000 și 100.000 euro pentru întreprindere mijlocie.
Printre categoriile de cheltuieli eligibile în cadrul acestui apel de proiecte, sunt:
a) cheltuieli cu servicii de consiliere/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de care are nevoie IMM-ul, cu condiția ca soluțiile tehnice identificate și descrise în documentația tehnică realizată, să facă obiectul investițiilor din cadrul proiectului aferent cererii de finanțare;
b) cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune;
c) cheltuieli aferente realizării rețelei LAN/WiFi;
d) cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul;
e) cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei;
f) cheltuieli aferente achiziționării/închirierii pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului, a unui nume de domeniu nou;
g) cheltuieli cu servicii de trecere a arhivelor din analog/dosare/hârtie în digital indexabil;
h) cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
i) cheltuieli aferente achiziționării de servicii pentru consolidarea securitatii cibernetice aplicabile pentru software/găzduire/rețele, pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului;
j) cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT);
k) cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată).
BENEFICIARI ELIGIBILI
Solicitanții eligibili trebuie să îndeplinească cumulativ mai multe condiții, printre care:
– au calitatea de întreprinderi mici, mijlocii sau microîntreprinderi (IMM-uri). Calitatea trebuie să existe atât la data depunerii aplicației de proiect, cât și la data semnării contractului de finanțare;
– sunt înființate cel târziu la data de 31.12.2021;
– nu au avut activitatea întreruptă/suspendată în anul 2022;
– au înregistrat profit din exploatare (>0) în anul 2022;
– se angajează să suporte din resurse proprii cofinanțarea prevăzută în condițiile prezentului ghid;
– nu intră în categoria de “întreprinderi aflate în dificultate”, în anul 2022, așa cum acestea sunt definite în cuprinsul prezentului ghid;
– nu se află în stare de faliment, reorganizare judiciară, dizolvare, lichidare sau suspendare temporară a activității sau nu se află în situații similare în urma unei proceduri de aceeași natură prevăzute de legislația sau de reglementările naționale;
– nu fac obiectul unui ordin de recuperare, în urma unei decizii privind declararea unui ajutor de stat ca fiind ilegal și/sau incompatibil cu piața comună, etc.
Pentru orice solicitare sau nelamurire, ne puteti contacta folosind unul dintre metodele puse la zispozitia utilizatorului de catre CyberProject SRL.
Pentru apeluri telefonice, va rugam sa aveti in vedere si sa respectati programul nostru de lucru.
Program de lucru: zilnic 09:00 / 18:00